Nu är det helg.

Nu har jag gått på helg. men blir det någon vila för det?  Njepp, det blir det ICKE. Det är ju Bruks-SM i helgen och Falkenberg är huvudorganisatörerna. SÅ vi ska ha en monter o kränga lite Arrak-kläder!

Så i morgon förmiddag ska jag o papps mötas på företaget och packa ner det som skall vara till direktförsäljning. Så ska vi köra dit det och möte upp Calle, vår ena ambassadör, och bygga upp tältet vi skall ha och hyllor m.m.
Och Michael ska till banken i morgon på möte kl 13,00 så vi får se om jag hinner med till Varberg (vi har kvar vår gamla hederliga bank) för att kika på bebisgrejer. Jag har ju även lagt undan liggdelen till vagnen som jag kanske skall ha.
Har fått lite kalla fötter nu. Ska ag verkligen ha en sån eller ska jag åka o prova om det går in tvillingvagn i bilen. Kan ju prova det, det skadar inte- För skulle jag mot förmodan få in en tvillingvagn i bilen, då skall jag inte ha liggdelen till Urban Junglevagnen. Då skall den bara ha ny sittdel, och så köper jag nån billig enkelvagn som vi skall ha i ett par månader tills bebisen går med på att sitta i sittvagn. Liam var bara tre månader när jag fick byta för honom, han tyckte det var dötråkigt att ligga ner!

Sen på Lördag ska jag runt o ragga tag i en babysitter och en sängmobil. Har kommit på den perfekta lösningen. Jag behöver inte leta efter en musikmobil längre. Jag köper bara en Nilsa till bebisen så har man musiken där i, så kan jag istället leta reda på en ritkigt fin utan musik! Dom brukar över lag se lite finare ut än dom som spelar, tycker jag! Fan vad smart jag är!!!

Och på söndag så var vi kort om folk på SM:et så då behövde jag (jättegravida jag) stå och sälja Arrak hela dagen, skitkul! Eller inte.
Skulle jag inte vart höggravid skulle jag tyckt det var skitskoj o stått alla dagar, men nu känner jag bara pust, stånk o stöööööön!
Men det får väl gå bra.

Sen på Måndag är det inventering på jobbet. Också en sån där lyckogrej. Det absolut tråkigaste som finns! Så jag kan verkligen inte ta ledigt på måndag, vilket jag gärna skulle gjort eftersom jag ska jobba söndag... PUST, STÅNK, STÖN!
Men men, det får väl gå bra.
Nu ska jag verkligen få ordning på min lagerlista. Den har jävlats med mig sen jag kom tillbaka sen mammaledigheten med Liam, så nu ska det bli ordning där, så jag kan gå på nästa mammaledighet med gott samvete. Och NÅDE den som har pajjat det tills jag ska börja jobba igen! Fyyyyy, då blir jag TOKIG!

Sen påTisdag är det huvisning i Långås. Ska bli kul. Men det blir nog inget med det huset, ifall vi inte skulle bli jättekära när vi kollar på det.
På onsdag är det tillväxt-UL för magen hade inte växt så mycket. Kurvan planade ut rätt rejält så antagligen så ligger det ännu en minibebis i magen!
Och på Torsdag är det vanligt besök till Kerstin, BM.
Sen är det bara TVÅ veckor kvar tills jag har BF! Hallå eller!!! Helt galet!
Så snart ligger jag där o kvider..... hua mig! Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag ta tag i min son, kasta ner honom i soffan och tvinga honom mysa med mig tills det är läggdags. Jag behöver lite kärlek nu och vem är inte bäst på att ge det? Om inte min lilla älskling som killar mamma på ryggen och i håret i evigheter... MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm! =) Ibland är han riktigt bra att ha, det lilla monstret!



Kommentarer
Postat av: Ph

klart det går in en tvillingvagn i er jättebil. jasg fick plats med min tvilling vagn i renaulten=)



2009-08-27 @ 19:21:04
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Ph

js det förstås, hundburen tar ju lite plats=)

2009-08-28 @ 07:15:51
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja och plus att när man får barn på hösten så har dom ju sååå mycket kläder på sig, visst mina barn har varit lite större men jag fick ju nästan knö ner dom vid 2 månaders ålder=)

2009-08-28 @ 12:11:26
Postat av: Philippa

såg nu att min förra kommentar saknade namn, (haha guud vad jag skickar kommentarer)



SM:et ska bli såå kul, är det nåt där idag? Ska dit på lördag och söndag eftermiddag, jag tävlar ju på fm=) då kommer jag och handlar av dig!!!

2009-08-28 @ 12:18:15
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaa det cafe´t e super iblad sitter vi där i 2 timmar o barnen har jättekul..

2009-08-31 @ 12:46:48
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: johanna

ha ha ja då hade ni nog samma som vi..

Men jag vill ändå ha dopet där eftersom de 2 stora e döpta där och jag ÄLSKAR kyrkan, den e kanonfin..

2009-09-01 @ 15:54:12
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0