Ny vecka igen!

Herre gud vad tiden springer iväg. Nu är vi snart i mitten på Augusti.
Min syster med familj åker väl snart tillbaka till USA igen, och hur många gånger har man sett dom? två känns det som!!! =(
Vad har sommarn blivit av? Och inget vettigt har väl blivit gjort heller. jaja!

Är i v. 33+5 idag! Snart bara fem veckor kvar! Tjihoo! Var hos BM idag o mätte magen och så. Allt såg bra ut. Bebisen hade lagt sig till rätta, men var ännu inte helt fixerad!
Hon ska kolla nästa gång ifall det blir en liten knodd till. Liam var ju så liten när han kom, så hon ska försöka kolla om det är en pytte till som kommer!
Nästa gång (om två veckor) ska vi skriva förlossningsönskemålen och sånt. Valde till BVC idag!

Jag ska köra på lustgas o duschen, det borde jag klara mig på om det inte händer nåt oväntat! Det var vad som erbjöds sist och det funkade utmärkt!
Nån gigantisk nål ska dom i alle fall INTE få trycka in i min stackars lilla rygg! Aldrig!!!

Michael jobbar natten denna veckan, så jag och Liam är ensamma. Och lika gott är väl det, för det var jävlar så surig han var idag!

Vi ska in o handla lite grann, och så tänkte jag att vi skulle hyra film. Passa på att hyra filmer JAG vill se nu när han ändå är borta hela veckan. Jag har ju helt kommit av mig med alla TV-program. Inte ett enda jag kollar på nu. Men snart är jag mammaledig o då finns väl risken har jag hört att man till o med börjar följa Våra Bästa År... Arma tanke. Ska det behöva gå såå långt =) Haha!!!

Nä, ska dra strax... ska bara övertala min unge att lämna ifrån sig sin Pingu! =)

Så glad han blev när jag hämtade honom från dagis idag förresten. Gud vad det värmer när dom kommer o kastar sig runt halsen på en och är bara fööör underbara! =)
Och han lekte med en >>DINOSAUR<< som var jättebusig och bet Liam, så blev han tvungen att visa så den jäkeln kom o bet mig också! =)

Nu händer nåt i vardagsrummet. Liam skrattar sitt elakingskratt, altlså gör han nåt mycket roligt, mycket dumt.... Have to go!!! Jag tror Bambam är med på nåt hörn också, skithunden!!


Kommentarer
Postat av: Philippa

vad är det jag läser??? RISKEN finns att man börjar kolla våra bästa år?! KLART man följer våra bästa år om man är mammaledig!!! (Annars också för den delen, jag kan uppdatera dig om du vill nu innan september) =)

2009-08-11 @ 11:35:09
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0