Ojojoj, nu e jag trött!

Nu är jag helt slut.
Efter alldeles för lite sömn, var det upp till jobbet i morse. GAH! Jättetrött var jag! Och vika lite tvätt o slänge in nytt innan jag stack, det hann jag också!
Liam kom upp när jag höll på att göra mig iordning. Han var ju ledig idag när Michael var hemma!
Då var det ännu svårare att slita sig! Finns det nåt goare än barns morgonhumör? När dom e Gosiga på morgonen. Annat 'är det när jag väcker den lille grabben, då finns det inget mysigt alls över honom. Han surar ända fram till dagis, haha! Det har han ärvt av sin pappa! Jag är en morgonmänniska! =)
Sen jobbade jag hela dagen, gick hem en timme tidigare, för idag skulle ju Bambam till veterinären. Spruta, undersöka den äckliga snoppen och HDAD-röntgen! Inte nog med att man blev fattig, jag fick ju inte vara med under röntgen. Man får inte det när man är gravid ju! Typiskt. Men vilken tur att Michael var ledig o kunde följ med. Annars skulle jag stått där och blivit tvungen att överge min lille vovve.
Det är hemskt när dom är nedsövda och helt hjälplösa! Usch jag tycker det är jobbigt att se!
Jag tror inte jag skulle fixa det utan tårar ifall det var mitt barn som var nedsövd... HUA mig!

Sen efter så åkte vi ut till Långås o kikade förbi huset vi ska på visning på! Michael var itne så impad, men å andra sidan så vilkl han ha ett slott för inga pengar alls, så jag bryr mig inte om hans åsikt förrän vi vart på den riktiga visningen!
Ett jättefint tegelhus, nyrenoverat och fräscht! Kass uppvärming, men det är ju inte värre än att det går att byta! Det är ju bara en kostnadsfråga!

Åkte förbi den fina fina gården igår som vi hade tänkt åka o kolla på... Men den låg alldeles precis utmed 154:an, så det blir inte o tänka på! Jäklar. Annars skulle det blivit perfekt. Storlek på huset och gården var alldeles kanon! Men läget var hemskt!!! Skit också!

Nu har grannarna här flyttat i helgen också! Uscha dom! Nu är det ensamt!

Nä, ska kolla lite mer på datan sen ska jag gå o äta! Är som vanligt utsvulten!

Kommentarer
Postat av: Christian

va fan ska du ha en unge till hehehe.. allt bra???

2009-08-18 @ 13:55:37
URL: http://myhomelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0