Onsdag!

Idag var det Onsdag ja! Vad har vi gjort idag?
Vaknade tjugo minuter innan klockan ringde i morse, men låg ändå kvar o drog mig tills den plingade upp mig! Då hade jag hunnit bli trött igen ju =/
Iväg med min trotsunge till dagis. Han ville absolut inte äta mat på dagis sa han! Hmmm, nehe!

Idag fick vi ny leverans av jackor på jobbet. Skönt nu är alla Originaljackor hemma i alla storlekar! Gott! Förra hösten var KAOS med sena leveranser. Leveranser vi skulle haft i sommarn kom först i November-Januari! Snacka om dröjsmål!
Men det slipper vi denna gången. Ny leverantör och fabrik! Kanon!

Har haft svärmor o CO på besök i eftermiddag. Så då hade jag och Liam gjort en go blåbär-hallon-paj, som vi mumsade i oss! Gott gott! Sen skickade jag med dom en jädra massa bebiskläder som ska tvättas o strykas... Gott  slippe göra ALLT själv. Hade två stora påsar och två lådor med kläder. Lillan lär inte få brist på kälder när hon kommer iaf! haha! 
Men mycket är ärvda grejer. Allt är inte nyinköpt! =)

Har lagt Liam nu. Efter en stooor dispyt vid kvällsmaten.
Han är så jädra bestämd. Så ska han ha en yoghurt o en macka. Visst, serverar man det. Han trycker i sig yoghurten och tar ETT bett på mackan, sen leker han bara. skär i den med smörkniven o håller på. Så han fick ultimatumet, antingen tuggar han i sig mackan illa kvickt eller så är det rätt i säng. Inget mys i soffan ingenting.
Han skulle ICKE äta nåon macka.  Då åkte han rätt ner i sängen, oj det var dumt gjort kom han väl på då.
Så till slut efter en stund så skulle han visst ha mackan igen o pillade i sig den! Duktig IDIOT!
Tålamodet har vart på noll ikväll. Och nu är jag helt slut! Gud vad gott det var att få sitta i soffan tio minuter och mysa och sen natta honom!
Nu ska jag bara kolla alla bloggar och facebook, sen ska jag slänga mig i soffan o kolla film jag hyrt. Idag blir det "Skotten i Knutby". Får se om det är nåt att ha!
Igår såg jag "Marley & Jag" med kapten kroknäsa och Jennifer Aniston. Den var bra! Fast jag somnade på slutet, av utmattning inte av uttråkning! =)
Kvällen dessförinnan kolalde jag på en kanonfilm som hette "Honungbiets hemliga liv".
En jättefin historia, Väl värd att se!

Nej nu orkar jag inte skriva mer!
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0