Slut på det goa!

Nu är det min absolut sista semsterdag. Ska jobba cirka fyra veckor till innan det är dags att gå hemma med bebis.... Känns lite jobbigt att behöva jobba nu, men men!

Har haft en hektisk sista vecka på semestern, i förrgår hade vi besök av Jimmi, Desse och Tindra! Som var här o fika o käka middag! Alltid lika trevligt! Liam fick lite presenter, skitsnygga kläder! Kanon! Tack för det!

Igår var vi på Sannarpsbadet med Liams bio-farfar o Farbror Leo. Det var skitgött- Alla grabbar lekte o åkte rutchkana och jag satt i bubbelpoolen och päste! Hur gott som helst. Fast lilla bebisen imagen var inte lika nöjd med bubblorna, haha! Vansinnig hela dagen säkert.
Efter badet så var det snabbmat som gällde innan hemfärd, och vi kom överrens om att prova MAX-hamburgerrestaurang... Jag har aldrig ätit på någon MAX... Och det var ju mycket bätre än både Burger Kingo Mackedonken! TUR att det inte finns nån sån här i stan, haha! Gottigott!

Nu ska jag fixa frukost till min son! Se om Michael kommer upp snart... nte fick jag sovmorgon min sista semesterdag heller.... SJYSST! Jävla dåre!

Kommentarer
Postat av: jessica

hej hej fin blogg du har=)

kikade in lite, fick syn på att du vart inne på min sida på familjeliv så jag kikade tillbaka på din sida och hittade att du hade blogg, superfin alltså

och grattis till flickan i magen

mvh jessica

2009-08-03 @ 18:27:28
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0