Söndag

Idag är det den berömda vilodagen nu igen! Herregud, den komemr så fort varje gång!
Men vila, pyttsan, sånt kan man inte hålla på med.
Gick upp efter en tuff natt (igen) halv åtta i morse ungefär, kom han väl in.
Då satte jag mig vid datorn en stund o kolla fejjan och bloggarna och sånt. Sen gjorde vi frukost vid halv nio. Väckte den sovande björnen, LIVSFARLIGT, men det var en risk vi tog... Det gick bra. Han grymtade lite granna när han kollade på klockan och tyckte synd om sig själv som inte fick sova ut.... Stick o brinn, jag har aldrig sovmorgon!
Efter frukosten gick M in o duschade o jag tog tag med disken... fy vilket tråkigt jobb, men men, det är gott när det är klart.
Sen kastade vi oss framför Bolt en stund o kikade på den innan jag o Liam gick in o duschade.
Dammsög o skurade golven (välbehövligt oooh ja) sen slocknade Liam  i sin soffa, sötgöte!
Då bestämde jag mig för att ta tag i bilen. Så nu är den fin o ren. Härligt!

Nu väntar vi på att Liams bilstolsklädsel ska torka ute i solen o sen ska vi åka en sväng. har hittat ett hus på Hemnet.se som verkar väldigt intressant... Men innan vi bokar tid för visning vill vi kolla hur nära huset är den stora vägen. Ligger det för nära så är det inte ens att fundera på. Jag vill kunna släppa ut barn o hund utan att behöva oroa mig för vägen hela tiden!

Liam ligger fortfarande o sover... Kanske skulle väcka honom om ett tag... eller inte!

Jag börjar bli hungrig, men som vanligt så har jag fullständig idétorka när det gäller mat... Orkar ju inte stå så länge framför spisen heller. Det är ju såå tungt! Lätta snabba rätter vill jag göra!!


Nä, kanske skulle göra Michael sällskap i soffan... Fast först aknske jag hinenr plöja igenom lite forum på Familjeliv! =)

Tack o hej


Kommentarer
Postat av: johanna

Köp en diskmaskin ;-)

2009-08-16 @ 18:21:36
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Philippa

Duktigt! Önskar jag hade den energin!!!

2009-08-18 @ 13:10:08
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0