Torsdag!

Idag var visst en lyckodag utan att jag visste om det!
Gick halva dagen och var helt 100% säker att det var ONSDAG! Hihi, men det var det ju inte. Och i morgon är fredag och det betyder LEDIG! Fy vad gott!
Det är dags för freeedagsmyyyys! =)

Liam är fortfarande på sitt pisshumör. Förstår inte vad det är med honom. Hela veckan har han vart ett ritkigt åskmoln. Minsta lilla så kokar han över o bara skriker.
Jag skulle behöva åka o handla nu, men vet inte om jag orkar med ett frispel i affären.... Det är jobbigt OCH pinsamt!

Lilleplutten är bajjenödig. Han springer till pottan hela tiden o trycker, men när jag kikar fram så kan han itne koncentrera sig o slutar, haha, hemska mamma!
Han är jätteduktig med pottträningen- hemma iaf! Plus att han numera har fått en fin pall så han kan välja om han vill göra det på toan eller pottan!
Jätteduktig! Blöjan åker av när vi kommit från dagis o sen får han en till natten! Och nu till helgen har vi siktat in sig på en elt blöjfri helg (självklart inte på natten!!!)

Åh, ska jag åka in o handl eller inte....... Jag vet inte.

Har ju så fruktansvärt ont också. Nu det sista har det vart outhärdligt! Kan inte lyfta benen, sära på benen, kan inte gå inte sätta mig elelr ställa mig upp... nDet är ritkigt piss faktiskt! Men men, om fem veckor är det över och jag har min lilla prinsessa på magen! Då är all smärta i världen värd! Gud vad jag längtar. Dels att få bli av med magen och allt ontet, sen att få en liten liten bebis, och sen att få se Liams min när han får en alldeles egen bebis! =) Herregud! Han är så duktig och springer runt o byter blöja och matar sina bebisar han har här hemma. Och så får dom ont i magen säger han, så står han o vaggr o vaggar dom tills det onda har försvunnit! =)
Det enda jag fasar för inför bebisen är det faktum att Liam alltid försöker bära alla bebisar. Det är verklgien ett hököga som gäller ALLTID när den nya har kommit! Han vill ju bara hjälpa till, men förstår inte hua dumt det blir!

Jaja, jag ska inte sitta här mer. Ska kolla bloggarna och Facebook, sen ska jag besluta om jag verkligen ska in o handla eller inte!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0