En vanlig söndagsmorgon...

Sitter här vid dumburken o har Pingu på i bakgrunden.

Vaknade vid åtta men låg kvar o drog mig till jag hörde sötgöten ropa mamma vilken kom vid halv nio...
Sen har jag suttit här.
Kollat Facebook, kollar FL, kollat BDB, nu är det bara bloggarna kvar som ska läsas!!! =)

Har inte uppdaterat på ett par dagar för mitt internet vart så seeegt.

I Onsdags var vi allihopa hos Waddy och käkade pi**a, Virre, jag, Emma o barnen. Fullt ös!
Barnen bara slåss o bråkar, är såå trött på det. Och när jag tillslut hade fått nog att åka hem, d stannar polisen mej! Körkort o nykterhetskontroll, säger han glatt.
Då fick jag en stark begäran att ta dö på en farbror blå! Illa mådde jag, mätt var jag., Ungarna hade vart pain in the ass, klockan var åtta så liam skulle sova och han tar mig, gravida kvinna för o se om jag super på LillLördan! Näe, fy för han!

I Torsdags gav vi pojkarna ett nytt försök, så då blev det middag hos oss.... Det gick ävl inte mycket bättre, gnäll, gap o skrik! Men god mat blev det, Kyckling, ris o bearnaisesås! MUMMA! O tACK wADDY FÖR TREVLIG SÄLLSKAP!

I fredags åkte jag o Liam ut till Virre o skulle vara där en stund,. Vi packade upp lite (hon har flyttat precis) och myste med bebis Felix, o killarna lekte! Så fick vi ugnspannkaka, som blev lite misslyckad, men det var gott ändå. Sen fick vi kladdkaka! MUMMA! =)
Sen åkte vi hem o gjorde Tacopj på kvällen, o det var med MUMMA!


Ikväll ska vi äta entrecote.... Jag är inte alls förtjust i kött..... Men men, Michael tycker det är så gott, så han får väl laga det då...

Nu ska jag läsa bloggar! TJIHOO!  Hej hej

Kommentarer
Postat av: Josse

hej gums det är lugan jag kommer nog vara i butiken nu på torsdag också. puss

2009-03-02 @ 13:13:41
URL: http://releasefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0