Hundkurs möte 1 avklarat

Har vart på hundkurs med min lugna fina Samojed! Tji fick jag. LUGN??? Bambam var som en påtänd duracellkanin!!! Helt tokig och helt bortom kontakt! Jaja, det är bara att jobba på! Vi tränade ju inget denna gången, gick liksom bara runt i skogen o kollade på de olika planerna... Jättespännande säkert! Eller inte. Sen satt vi inne i lektionssalen och pratade en hel del.

Det var en otroligt fin tik som BamBam blev lite förtjust i, hon var inte lika förtjust i honom. Hon var en rottis, hon ville inte ha en liten snöbjörn! =)


Vart o klippt Liams hår idag med. Han var såå duktig! Och så fin han blev! Min underbara älskade unge.
Han fick istta i en bil o kolla på teletubbies o äta choklad, så satt han helt still o var hur bra som helst. Stolt mamma blev jag då! =)

Haha sitter o tittar på Rent Hus på femman. Ikväll handlar det om en gammal dam som är en sk. samlare.
Så hon skickas iväg hemifrån och döttrarna får ta hand om hennes hem tilslammans med dessa två städkåta programledare.
Så sitter dom och diskuterar vad dom tror att deras mamma gör på hotellet, och dom är helt säkra hon sitter å rummet o kolalr på TV och stickar något som hon fick med sig, men i själva verket så har tanten tagit på sig finkläder - en glittrig svart top- och sitter i hotellbaren och beställer in en "häftig drink med lite styrka i" haha!
TOKTANT!

Nä, nu ska jag titta på de två senaste avsnitten av Desperate Housewives, så jag är lika långt framme som Emma! Jag är såååå nyfiken på vad som händer!
Vad händer med Edies man o Mike?
Blir Gabby en hottie igen?
Hur går det för Preston o klubägaren?
ÅHHHH, så många frågor som kräver sitt svar, genast!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0