Måndagen gick förbi...

Ojojoj, är helt slut efter allt som varit. Inte en lugn stund på hela helgen. Torsdag, fredag, lördag o söndag blev alla fullspäckade dagar! Pust. Och uppå det så jobbar Michael natt denna veckan. Fast det började bra med barnen... Eller bra o bra vet jag inte men lugnt för min del i alle fall.
Liam fick röda utslag i hela ansiktet igår efter dagis. Vi duschade honom och sen gav det med sig lite granna. Men han somnade på soffan vid fyra-tiden, när Michael åkt. Visst tnkte jag, då hinner jagbörja med middagen. Och jag hann börja, avsluta och äta den.... Jag fick inte liv i ungen, han STENSOV. Jag försökte ruska i honom, sätta honom upp, lysa med starka lampor i ansiktet, gapa på honom, inget hjälpte, han STENSOV! Fick i honom välling i sömnen vid åtta-tiden, det var hans middag/kvällsmat!!!!

Så han fick sova i mammas säng i natt så ja kunde ha koll på honom, ifalldet var nåt fel. Han hade liksom ingen temp eller nåt! Men men, idag är han pigg som en lärka och nu ditter vi och äter frukost.

SHIT, nu ramlade han ner från sin stol, klängapan, och slog i sin lilla rumpa så den är knallröd nu och rivsår på. Stackarn vad ont han fick, men han måste ju lära sig att vara försiktig!!'

Var iväg igår o skulle köpa mina träningsskor, men en anställd hade lagt undan dom och kanske ville köpa dom till sig själv, SUCK så jag fick vänta till idag på att hon skulle bestämma sig...... ÅH!!! Så idag ska jag traska ivög med barnen o hund till Kullens Skor o kolla om hon ville ha dom eller ej och isåfall köpa dom eller ett annat par.
Sen så lovade Michael att ställa klockan på halv ett så jag kunde åka o träna klockan ett, utan barn första gången och sen skynda hem, ta en snabbdusch o sen ska vi iväg o kolla på lägenheten kl 14,30. Ska bli så kul!
En 4-rummare fem minuter från havet! Kanon. Gångavstånd till affär, Liams dagis och mitt jobb, kan inte bli bättre! Särskilt när Liam börjar skolan och inte kan välja o vraka så som man kan med dagis. Ska vi bo kvar i Skogstorp så kommer han ju bli tvungen o lämna alla sina kompisar då, det är ju inte lika kul! S¨å det vore helt kanon ifall vi fick denna lägenheten! Ja håller tummar o tår!

Nä, min gröt blir kall, jag äter alldeles för sakta när jag sitter vid datorn samtidigt, så jag får ägna mig åt den nu för att sedan göra oss iordning o traska iväg till skoaffären.


Ha en bra dag, för det ska jag!



Kommentarer
Postat av: Pappa Micke

Morfars nya blogg idol slår i alla kategorier IDOL på Tv. Liam är bättre att läsa om i alla väder. Bara älskar att frossa i alla hans galenskaper. Det verkar ju tamejfan som om ungen har en hel del galenskaper från sin morfar ändå. Längtar till nästa Liam blogg, puss pappa

2009-11-18 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0