Vanlig torsdag...?

Är det såhör mina torsdagar komemr se ut nu ett tag framöver?
Har tagit det lugnt, pillat lite med tvätten, har fått tvättat upp alla kläder lillasnurpan fick på BB. Sen har Emma vart här en sväng o fikat. Tur att NÅGON kommer och besöker en... Alla är så himla försiktiga nu och väntar med att komma för vi är säkert jättetrötta eller har mycket besök.... Nej, jag är varken trött eller har massa besök... =)

Mjukliften har inte kommit idag heller. Hoppas verkligen den kommer i morgon, jag dööör! Men ska ut med vagnen en sväng idag ändå. Får linda lite filtar o sånt så det blir som en lift... Det funkar ju provisoriskt!

Liam sitter på govlet o bygger med klossar o Nova-Lee ligger i soffan o sover som en stock! Hon har sovit sen strax efter tolv, då hon fick mat.... Jag höll på att sprängas då efter jag duschat så jag tryckte i henne massa sen däckade hon! Så Emma fick inte myst med henne idag, men jag lovade att nästa gång ifall hon sover så får vi skaka liv i henne =)

Nä, jag ska slappa lite nu innan jag drar igång den lilla för att ge lite mat så vi kommer ut på promenad idag! Hundstackarn behöver verkligen springa av sig nu!

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: waddy

ja nästa gång väcker vi henne, har aningen mycket Nova-Lee abstinens nu=)

kram

2009-09-24 @ 15:00:19
Postat av: Veronika

Har inte velat ringa för du sa du skulle ringa när vi fick hälsa på..... =(

2009-09-24 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0