Dygn med för få timmar

Alltså min tid springer iväg. Jag hinner inte med nånting, och absolut inte bloggen känner jag. Nästan så jag får dåligt samvete för jag sitter här o knappar! Vansinne!

Har haft minst sagt fullt upp.

Novisen fick vatten över huvudet i Söndags. Alltså utan prästen. Den galna prästen som absolut inte tyckte om att vi hade två barn utanför äktenskapet, haha, Sucker!

Det gick Jättebra. Nova-Lee uppförde sig exemplariskt, hon sparkade lite på prästen och pruttade med munnen när han stod o mässade, good girl.
Dopfikat var nog med bra. Hade bakat tre tårtor och dom gick åt nästan. Blev efter ihopplock en tårta över drygt. Men den skickade vi med Christian hem, haha, TjockeC! =)
Så skönt att det är över!

I Måndags var jag iväg till huset o skulle lämpa av alla fina fina doppresenter. Vi tyckte det kändes onödigt att ta in dom i vår misär o packa ner dom för att flytta dom sex dagar senare. När jag komemr dit möts jag av en grym myrinvasion! PISSEMYROR överallt. Hela huset var verklgien fullt. Tillome ovanvåningen! Ojoj. Så Anticimex fick komma o döda dom. Dom hade visst bosatt sig i en stubbe rpecis utanför huset och tyckte det passade bra att uppgradera sig till ett stort hus, varför nöja sig emd mindre liksom, det stod ju ändå tomt! Knäppmyror!

Sen efter jag upptäckt myrorna åkte jag o barnen och angelica till Vallarna o skulle busa av oss lite. Dit kom även Virre med sina barn. Det var skoj. Om än mycket spring efter två helgalna ungar som har öron helt i onödan uppenbarligen. Kan lika gärna dra av dom!

Igår var jag ÄNTLIGEN på ljusparty! Underbara PartyLite! Jag ska ha ett eget party sen till sommarn, nu när vi kommer bo såpass att vi kan bjuda hem folk, hehe! Det var trevligt. Fast skulle vart ännu trevligare om jag slapp ha med Barnen. HyperLiam är inte goast, och särskilt inte när han börjar bli trött. Det är nästan så man skäms ibland! Lilla stackars Prinsen (Melwins kattunge) fick knappt en lugn stund... Men men, han ska la bli härdad. Han bor med tre galna småkillar, så han tog säkert ingen skada =)

Och Timpa har börjat krypa, så fort tiden går! Helt galet! =)

Idag ska jag packa. Eller försöka så gott det går med ungarna hemma. Michael jobbar ju natt, väldigt lägligt för att slippa flytta! Skit också!

Nej, bjuder på lite bilder, så updaterar jag mer en annan gång!






Mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0