Kaka kaka!

Jag är den allra största gottegrisen som finns! På jobbet äter jag ALLTID massa sött! Kakor o bullar o ännu mera kakor! Fy fasen! Tänk om jag skulle bestämma mig för att utesluta socker i mitt liv, det skulle inte gått!

Jag ska strax åka o hämta mina små busfrön på dagis!

Kikar ut genom fönstret och ser att det blåser halv storm ute. Känns det lockande att gå ut då? Nej, svaret är NEJ!
Bambam ligger vid mina fötter o sover, som den duktiga kontorshunden han är! Han är så lugn o fin, och så fort det kommer någon förvandlas han till en studsboll!

Funderar på vad vi ska äta idag? Det är ju trots allt fredagsmys!

Läste att dom flesta äter Tacos på fredagar, undra om det ska bli så i vår familj denna fredagen! Det skulle vara riktigt gott faktiskt! Tacos är ju något man aldrig tröttnar på! =)

Helgen kommer nog bli lugn, jag säger Nog, eftersom vi inte har planerat något alls! Jag vill göra ordning trädgården, så den matchar grannarnas nyplanterade blommor och rensade buskar, vi får se, det skulle ju bli gott väder i morgon! Jag hoppas bara vi slipper blåsten! Ute på stäppen, hos oss, blåser det ju alltid lite extra!

Nä, om jag ska packa ihop dagen och bege mig mot Hjorthagens Förskola och Tullbro Förskola och hämta mina små!


Jag hoppas jag kommer ihåg att uppdatera här nu emellanåt, idag har ju blivit totalmaxat med inlägg, haha!

Ha en fortsatt bra dag mina 9 (!!!) läsare för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0