Skärtorsdag

Sitter på kontoret nu och tar mig lite välförtjänt frukost. Så bra jag är som faktiskt börjat med detta, annars så har jag inte ätit frukost alls, utan väntat helt enkelt till lunch och ätit först då. Jag har ju så svårt att äta på morgonen, men när man vart igång i ett par timmar är det inga problem. Så jag har köpt hit lite bröd o lite pålägg o sånt så jag kan äta! Klapp på axeln till mig.

Var nere på campingen första gången i går, för i år. Farmorn och familjen har köpt en ny vagn, en villavagn denna gången, så vi inspekterade den lite. Den var jättefin verkligen. Tänk vad lite nya mattor och gardiner kan göra. Barnen fick varsina påskägg och Nova-Lee fick två jättefina Villervallaklänningar, en röd och en turkos i samma modell


Nova-Lee skulle ju inte fått något påskägg egentligen så därför hade farmorn inhandlat dessa klänningarna istället, men så hade hon varit inne på Gekås och sett ett Hello Kitty-påskägg och blivit tvungen att köpa det! Hihi!
Så denna röda har hon på sig idag, tillsammans med en grå polo under och gråa/röda strumpebyxor. Hon är såå fin! =) Men lite skrämmande att hon redan har strl 86! Jag vill inte att barnen ska växa upp, jag vill ha dom små för alltid.

Liam var i denna åldern som Nova-Lee är nu, när vi bestämde oss för att skaffa ett syskon... Tänk om samma känslor dyker upp igen, detta fruktansvärt ihärdiga suget efter en liten, vad gör jag då? Går under, slår mig själv med en stekpanna i skallen! Jag har fullt upp med mina små, och tänk sen när dom ska börja på massa aktiviteter och sånt. Pussla med tre, njae, jag får nog vara nöjd med mina två, även om jag samtidigt känner att fyra barn är lagom! En stor familj vill jag ha, men inte för stor!
Men jag får räkna mina djur som barn, så är jag en stor familj. Bambam, Isak och Prinsen, mina bebisar! =)

Liam är väldigt intresserad av poliser och sånt nu för tiden, och särskilt när man kör. Jag tror han skulle bli en ypperlig polis, så som han gapar på mig när jag kör! "Nu kör du för fort mamma" "Du får itne köra förrän det är Grönt mamma" "Man får inte lov att köra på gräset mamma!!!"  Så ser våra bilturer ut nu för tiden! En jädra massa tjat om hur jag kör mao!

Jag osmnade till BB igårkväll, jag var såå trött. Jag tror jag såg nästan halv,a så jag får kika på reprisen igårkväll. Stackarna, som var tvungna att äta en hel vagn full med korv igår. Suck, jag tror mitt godisbegär och mitt korvbegär(om jag hade nåt innan) är helt borta. Fy fasen vad äckligt!
Undra vem som vinner donutstävlingen, jag tror att de unga vinner faktiskt. Jag hoppas nästan det!
Sonia, den lilla tjockisen, vilken jävla mespotta hon är. Hon håller på och skryter vitt o brett om hur ärlig och rakt p åsak hon är, och tjatar i TVÅ dagar om att hon ska snacka allvar med Madde, och när hon väl gör det så är det bara rövslickeri på högsta nivå, jag blir så jävla trött! IDIOTSONIA! Plus att hon kommer inte sluta hålla på med Roddan trots att han bangar på både Madde o Sonia ,hon är för korkad!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0