Helg fylld av kärlek..

I helgen har vi varit på bröllop.
Helt underbart. Jag tror Michaels öron är utnötta av allt tjat från, inte bara mig,utan alla som tycker vi också borde komma till skott. Man blir ju helt sjuk när man är iväg på sånt.
Det var helt underbart.
Michael höll tal för brudparet, det trodde jag aldrig om honom! Men jodå, helt plötsligt reser han sig och tar tag i micken. Det kom nog någon tår då.... suck!

Brudparet var jättefina!

Det enda negativa var att där vi skulle få lov att sova, hon stack ifrån oss, så där stod vi, mitt ute i Skölvene (Herrljugna kommun) mitt ute i  ingenstans och visste inte riktigt vad vi skulle ta oss till. Efter lite trixande fick vi tag på taxi. Hade ju noll mottagning på mobilen. Så vi åkte in till Borås och fick sova hos Jocke och Emina.
Där var det lyxigt värre, inte nog med att Emina fixade värsta lyxfrukosten till oss, vi fick även med oss en ny tv hem. Dom har ju precis flyttat ihop och Jockes gamla tv hade dom i sovrummet, men den var alldeles för stor, så den fick vi! Hur sjysst som helst, vår höll ju på att gå sönder totalt. Bilden blir grön när man kollar på den.
Sen fick vi skjuts av som tillbaka till Skölvene för att hämta vår bil.

Barnen var hos min älskade syster som ställde upp. Så hon gick ensam med fem tokiga ungar hela helgen. Men förutom sömnbristen så hade det gått bra. Men såfort vi dök upp så var det bara gnäll gnäll gnäll på båda våra små. Hua mig, jag frågade om det var ok att jag lämnade dom, men hon avböjde mitt förslag. För står inte varför.
Liam var såå nöjd över att få varit hos sin moster och kusinerna! Han hade såå mycket att berätta, dom hade varit på picnick, som hade fått tacos, dom hade köpt godis, han hade sovit i Theas rum... Men en sak hade han som inte var riktigt bra.
Han kröp intill mig  i soffan och frågade om inte Christian kunde vara hemma nästa gång han ska sova där! Haha, han hade saknat honom! =)

Vi var ju alldeles för sena med att hämta barnen. Jag hade sagt att vi skulle hämta dom runt lunch, men allt drog ju ut på tiden eftersom vi fick en bilfärd på en o en halv timme extra, och vi sov till halv tolv! =)

Näe, jag är skittrött alltså, mitt huvud är som tuggummi, men jag ska sätta igång med jobbet nu, har Mycket att rodna med inför veckan.
Ska ju upp till Stockholm på Torsdag, om jag får tag på barnvakt vill säga. Det är SM tävlingar i lydnad och agility och jag ska sälja där då. Tre nätter på hotell är inte helt fy skam =) Jga ääälskar frukostbuffé! =)

Men jag måste hinna bli klar med all bokföring först och sen ska jag packa inför resan, ska ju ha med en massa grejer!
Så this is it, ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: waddy

jag blir så stolt över min waddy när hon sköter sin blogg ordentligt!!!! klappar på axeln till dig

2011-06-13 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0