Jobbedax

Nu har jag precis kommit till jobbet, och har gått igenom alla mail och skrivit ut det jag fick att lägga till på min "Att Göra"-lista. Det var inga stora grejer, men äntligen kan jag bli klar med bokföringen, det var skönt att kunna lägga det bakom sig, jag har ju en hel del annat att stå i menar jag. Idag ska det packas inför SM i Stockholm så skickar vi upp alla grejer i postburar så det väntar på mig när jag kommer dit på Torsdag.
Så måste jag få skrivit ut ordentliga prislistor som jag ska sätta i tre snygga svarta ramar jag köpte på Fynda igår, så ser det lite snyggare ut.

Igår var vi hos farbror doktorn med lillan. Hon hade blåsor i munnen när vi hämtade henne från min syster i helgen, så det hade blossat upp ganska bra därav bestämde jag att vi åker in direkt. Och Mats fick ta en kik på henne. Då har hon fått AFTE... En virusinfektion som kan göra lite ont, men som tur är inte smittar på något sätt. Det hade väl varit pricken över i:et nu om jag skulle bli tvungen att ta Vård Av Barn-dagar nu i all stress, näe tack!
Men hon är pigg så nu är dom på dagis båda mina busungar.

Nej, nu måste jag dra igång ordentligt, jag har ju alldeles för mycket att göra idag!

Den somvill hänga med till Stockholm i helgen är förresten välkommen, jag kan tänka mig att slippa köra själv, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0