Rubrik...

Ojojoj, är helt slut. Vet nästan inte ens om jag har nån lust att skriva nåt idag.... Men känner att för mina trogna (två) bloggläsare så måste jag uppdatera lite bättre!

Har precis kommit in efter att ha gjort klart min lilla uteplats på baksidan, så man har nånstans att sitta o bjuda folk på fika när det kommer någon och hälsar på.

Häromdagen hämtade jag pappas högtryckstvätt och spolade plattorna som förr var svarta, som nu är ljusgrå!!
Och rensade allt ogräs däremellan! SHIT vilket slitgöra! Men gud vad gott nu när det är klart.

Sen har jag oljat bordet med teak-olja, så det är fint igen. Det var grått nu är det träfärg igen! Hur fint som helst!

Michael jobbar natt nu sista veckan innan semestern, så jag är alldeles själv vuxen hemma... Jättekul...

Ska slänga mig i soffan o läsa min bok jag kämar mig igenom. Den är skitbra, I Like!

Orka. Jag är mest deppig för det är sååå gott väder ute och jag har inte nån AC på kontoret. Det är som en sauna där inne, helt obegripligt att man ens överlever dagen!!

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0