Solen skiner....

Och inte får man njuta av den!
Inte ens genom fönstret på kontoret, nej för här ska man vara hemma med sjuka barn! Hua vad tråkigt det är.

Liam har fortfarande feber. Igårkväll hade han äckligt hög feber så vi ringde in till sjukvårdsupplysnignen och frågade vad sjutton vi skulle göra. Trots mirakelmedicin från USA vägrade febern ge sig, den bara steg o steg o steg.
Men inget kudne göras sa dom. Fortsätt ge dämpande och vänta till morgonen, hade den inte gett sig då skulle v åka in.,

Till min lättnad vaknade Liam (brevid mig) och var pigg som en mört. Skulle tvätta ögonen själv, (han har ju ögoninflammation så han ser inget när han sovit.......) och jag fick ta febern på honom direkt och den visade bara 37,5! PUH!

Han är fortfarande rätt så pigg. Han sitter och kikar på Bolt nu. Nya favoriten! Tror den har gått här fem gånger om dagen i snitt den filmen nu när han vart dålig. Han orkar ju inte göra så mycket så det är sitta i soffan som gäller då. När han är sjuk så får han sitta o glo! Bara han itne tror det är OK sen när han är frisk! NO WAY!



En febrig liten grabb med ögoninflammation. Här är ögonen precis tvättade, annars är dom helt geggiga, BLÄÄÄÄ!


Nej, nu ska jag slänga upp lite bilder på Fejjan, sen ska jag dra igång med dagens sysslor i hemmet! Ifall vi får ov'äntat besök.... Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Philippa

stackars liam han ser verkligen krasslig ut!

2009-06-23 @ 20:34:12
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0