Morgonstund....

Har guld i mun!
Eller inte...

Sitter o myser framför lattjo lajban med Liam....
Han vaknade tidigt för en gång skull och för en gångs skull när jag var verkligt trött!! haha, det slår väl aldrig fel.

Han stod o skrek i sängen att lampan banne mig skulle på!!! haha goding!

Idag ska vi åka till Svenljunga, till tant Caroline o Stoffe. Se hur dom bor. Dom har ju bott i hus i flera månader och vi har inte vart där ännu!!! Hemskans så sega är vi!
Så det blir antagligen en fika där, sen så får vi se om vi käkar midag nån annan stans..... vet inte ännu!

Jag mår lite illa idag med, skit också, jag hoppas det går över när jag ätit frukost... Igår sprang jag på toa hela tiden o "hostade" som liam säger... Han är för go... Jag kan ju inte stänga ute honom när vi är själva så han brukar följa med o klappa mig på ryggen o i håret när jag hukar mig över toan! Han e så go mitt lilla hjärta!


Näe, nu ska jag på toa sen ska jag duka fram frukost o se om vi får liv i pappa M, men det tror jag inte........ Han hatar g upp innann tio, då blir han bara sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0