Vår vår, äntligen

Kan det vara sant? Ska det bli vår nu??? på Riktigt??
Jag är helt utom mig av glädje. Det är helt underbart!

Bah, sitter i soffan med en otroligt gnällig liten kille som har ont i öronen, och glor på Hitta Nemo...
Jag behöver egentligen gå ut o ta tag i mitt kök innan mitt hjärta komemr hem, men jag ORKAR inte.... Är helt slut.
Har knäppt upp mina jeans som börjar bli väl tajta över magen nu!
Får nog plocka hem mina mammabyxor snart, så jag kan andas på dagarna när jag inte får lov att ha mysbrallor!

Var på Barnmottagningen igår med min lilla grabb!
Jag hatar läkare och dom gör inget för att försöka ändra min åsikt.
Eftersom det var TRE veckor sen jag ringde o behövde komma in för Liams hosta så är det väl klart att han inte släppte fram en enda host igår... Men dom tömde blod ur hans lilla söta knubbiga finger och skulle skicka iväg det för att kolla allergier. Det kan ju vara hunden som är boven i dramat, tyckte dom.. Pyttsan. Hunden har vi haft i knappt ett halvår, men hostan har han haft i ett och ett halvt år... jo visst!
Och skulle han vara allergisk skulle han väl hostat hela tiden då???

Jaja, nästavecka har vi det svart på vitt att BamBam, Arrak, Elvis, Fiona o Selma sitter säkert! Att vi aldrig ehöver tvivla på att göra oss av med dom! Fan jag ska ju börja träna på allvar med Bambam nu, då har jag ingen lust att göra mig av med honom.

Är lite nervös nu för honom också... bambam alltså... Han är väldigt skakig i sina bakben... Så fort han rör sig lite så skakar han enormt mycket. Sen biter han sig i tassarna o benen och jagar svansen...
Befrar att någon nerv ligger i kläm någonstans... Ska ringa in o kolla vad veternären tror... Har bara inte hittat någon veterinär i närheten som jag ska gå hos. Hallands Djursjukhus kommer jag aldrig mer i hela mitt liv stödja någon gång!

Hua, nästa vecka blir hektisk... Michael ska på möte, jag ska till sjukgymnasten o så är det kursstart på klubben med Bambam! Liam får vara hos Moffa under tiden vi är på klubben. Det är ju klockan sex på kvällen, o Michael jobbar ju natt varannan vecka... Det är tur Moffa finns o kan ta sitt ansvar som Moffa!! Haha!!

Nä, dags att ta itu med mitt snuskkök! Jag kan inte laga mat om det ser ut så!
Jag skulle gjort det igår, men somnade före Liam igår. var nog väldigt trött o lär vara det ikväll med, med tanke på att vi inte sovit på fyra nätter.... hua mig.

Idag ska jag trycka i honom alvedon i förebyggande syfte, så jag slipper kanske vakna sååå många gånger!!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0