UNGE!!!!!!!!!!!!

Satt precis o skällde på Liamoch hotade att han banne mig skulle åka rätt in i söngen om han inte skärper sig...

Då ger han mig fingret säger passa dig mamma och hämtar skampallen och sätter sig på den, mitt på vardagsrumsgolvet. Han är snäll iaf som låter mig slippa straffa honom, det fixar han själv.... UNGE!


Nu gick han sur och hämtade en napp... så jag ska ställa till ett liv nu när jag hjärtlöst kommer rycka den ur hans gap....


Oj, vilken blick jag fick, men han sa inget... Han sprang till sitt rum o HÄMTADE EN NY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va fan, har han en samling.......????


Nu kom skriket! Två nappstölder var för mycket, elaka mamma!!

hmm 

Kommentarer
Postat av: johanna

Melwin lämnade sina nappar till tomten, heeelt perfekt, han skrek första kvällen men sen var det inget tjat om den mer.. Men han var iof. lite äldre än Liam..

Men om de ska funka får man typ länsa hela huset så att det absolut inte finns en enda napp att hitta..

ha ha ;-)

Lycka till...

2009-05-08 @ 21:13:32
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0