Dammsugit hunden...

Ja, det är vad jag sysselsatt mig med. Det känns såååååå onödigt att dammsuga hemma när hundskrället ändå hårar ner på fem minuter igen. Så då har jag införskaffat mig den ultimata borsten. Man sätter den på dammsugaren och dammsuger/kammar hunden helt enkelt. Den är suverän! Fast är det för tovig päls (Bambams svans) så går piggarna av, men på övriga kroppen så funkar det kanon! Ett litet tips till alla som har pälshundar! (alltså inte sm löjliga chihuahuor och boston terriers och såna hundar =))


Nu sitter Liam och äter yoghurt o en pepparkaka medan vi inväntar Emma. Vi ska ta en kopp kaffe o sen ska vi ut o gå en långpromenad. Var påväg ut i förmiddags, men så ringde hon och då hedade vi oss. Så idag blir det ingen skog som jag hade planerat.

Sen ringde Varberg också och bjöd in oss till Tacos ikväll, suveränt! Så jag får pallra mig in till stan en sväng o inhandla en flarra eller nåt, så man inte kommer helt tomhänt! En Faustino tycker jag är en bra gåva!


Nu kom Emma o lilla Molly, så ja får avrunda här!


Kommentarer
Postat av: philippa

VAR har du köpt den borsten?? en sån måste jag ha!!!

2009-11-12 @ 12:09:24
Postat av: Jeanette

Ja fast nu är det ju så att det är väl ändå väldigt mycket SMARTARE att ha en hund som inte fäller än en hemsk dammsugarborste!! Tänk på det du! Fast det är klart den ena är ju en fishund!

2009-11-12 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0