Fredag, lördag, söndag

Det har varit en minst sagt fullspäckad helg!
Först i Torsdags så var ju ju och åt pizza hos familjen Engman i Varberg, jättemysigt!
Då fick vi förfrågan ifall vi hade lust o hänga med på bowling o mat på fredagen. Självklart.
Så farmorn till barnen fick hämta Liam på fredageftermiddagen så han fick sova där.

Vi var i Varberg på SuperBowl kl 19,00 och hade reserverat bord. Vi var  7 st till maten. Hade förbeställt ribs med bakad potatis. Mums var det.

 Efter det så började vi bowla. Då kom det två till och anslöt sig i gänget. Hade jättekul! Alla drack utan jag och småbarnen - Nova-Lee och Timpa. Dom två nykterungarna sov hela tiden, i vår dubbelvagn vi hade med



Medan alla andra roade sig kungligt, det gick nog åt en hel del öl, vin, cider o välling.....
Sen Bowlade vi gärnet....

Medan vissa kineser gjorde annat.....




-------------------------------------------------------------------------------------------------------






I lördags var vi på kalas i Mjöbäck hos Tindra som fyllde hela 2 år! Stora tjejen! =)
Det var jättetrevigt med fika o presentöppning och pusskalas.........



SAGA & NOVA-LEE



Och i söndags vaknade jag upp strax efter sex, alldeles själv på morgonen. Novisen vaknade strax däre fter och fick komma upp till mitt morgonkaffe o få en flarra välling. Michael o Liam dök upp strax därefter med. Och då fick jag lite paket. =) Som ett litet barn =)
Vi började duka fram frukosten och Liam var i vardagsrummet. Efter en stund kommer han med bestick i handen "Jag gillar dom mamma! Jag gillar dom!"
ims doppresent har han öppnat. Vi hade köpt en Laban-servis och Laban-bestick! Så har han öppnat ena paketet! SUCK! Så ja fick öppna servisen  o trycka ner besticken i det paketet istället =) haha! Skitunge,.

Sen åkte vi på dopet vid elva som var i Torpa kyrka, där Liam döptes för två år sen!
Efter kyrkan var det dopfika nere i församlingshemmet. J'ätegod pastasallad blev det o äta o sen efter fika med tårta (men jag åt ingen tårta för jag skulle fika senare på eftermiddagen!)
HIGH LIFE var det iallefall. Ungar överallt, högt o lågt! Underbart, men gud vad man uppskattar sina två när man kommer hem o det är mycket lugnare haha!

Sen kom min mamma o lillasyster på födelsedagsfika på seneftermiddagen. Kaffe o bullar o lite sånt bara. Fick ännu mer presenter där. Presentkort på Gina och träningskläder! Tjihoooo!

För idag jävlar skriver jag in mig på SheShape. Så jag och Nova.Lee ska iväg o träna, men vi får ta det i morgon för min pappa är sjuk o kan inte ha Liam som jaghade tänkt be honom om.... Och dom öppnar receptionen först kl 11, så jag kan inte gå dit när Liam är på dagis idag. Så ja åker och skriver in mig i dag och åker o tränar i morgon förmiddag! ÅÅÅÅÅ vad skänt det ska bli! Äntligen ska fläsket bort!!!!! Tjihoo!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag skrev in mig idag oxå....Du får gärna lämna Liam här hos oss om du vill Kram

2009-11-16 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0