Liam är bara för go

I morse busade vi lite. Vi lkete bajsleken... Ja, jag vet, fula dumma mamma som leker bajsleken med sin son. Den går ut på att vi anklagar varandra för att hålla på o bajsa!
"Liam bajsar!"      "Nej, mamma bajsar!"    "Nej, Liam bajsar!"   osv osv.....
Fast mitt i leken stannar Liam upp i hoppandet o skuttandet (glömde säga att vi hoppar o skuttar samtidigt som vi anklagar varandra) och bara ler, ett sånt där myyysleende så man bara vill krama om honom. Och just då var det min tur att anklaga "LIAM BAJSAAAAAAAR" hojtar ajg hoppandes o skuttandes....
Med sitt mysleende nickar han lugn o säger "Jaa mamma, Liam bajsar nu faktiskt!"

Haha, när jag läser det så ser det inte så kul ut osm det verklien var, jag höll på att gå under när han sa så HAHAHAHAHA


Och nu under frukosten så fick han smaka min gröt, han är inte jättejätteförtjust idet. Men så frågade jag honom en gång till om han ville smaka.....

"Nej Mamma, det räcker för mig" hihi. Goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0