MOLLY

Lämnade iväg min goda glada (läs med en ganska stor nypa ironi) son på dagis i morse och avbröt vår vanliga tur som burkar gå till ICA Kvantm och sen hem, vi svängde uppåt mot Illervägen, till familjen Morgonpigg(fortfarande IRONI)
Där fick vi träffa nya Molly Cronheim! Denna ljuvliga lilla tösabeta.






Det är helt galet SJUKT hur fort det går och hur fort man glömmer hur små dom är.
Nu är ju Nova-Lee bara 6½ veckor men SHIT vad liten Molly var! Helt galet!

Jag fick hålla o sniffa och mysa en stund, sen blev jag bjuden på frukostbuffé, kanongott! Med en stooor kopp kaffe till. Sen satt vi o tjöta skit... Mest bebissnack (suprice)

Nu vaknade M så jag ska umgås med honom innan han lämnar mig i sticket o ska jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0