Onsdag morgon

Sitter med min underbara kopp rykande kaffe i handen och njuter av att ta det lugnt.
Nova-Lee vaknade vid halv sex i morse och ville upp och vem är ja att säga emot? Nej,d et var bara att hoppa upp. Hörde ansträngda pustande från min sängkamrat som hade kommit hem från jobbet för en stund sen..... Han jobbar natt denna veckan. Jag verkligen hatar hans nattveckor. Blir ju helt ensam, det är PEST!

Liam kom upp nu strax efter sex, när lillasyster fick sin frukost....
Hon slurpade i sig den och sen satte jag Liam framför TVn, han får se Hitta Nemo tills det är dags för frukost för honom. Jag behöver min tid i lugn o ro innan jag pallar med alla bestyr som ska till för att börja dagen.

Ska lämna honom på dagis vid halv nio, sen ska jag åka till Illervägen och välkomna lilla Molly till världen! =) ÅH, s skoj det ska bli! =)
Drömde mardröm om det i natt, att när vi skulle ses så hade hon liksom inget ansikte... Men alla tyckte det var helt normalt utan jag! USCH!Hemska dröm!

Nova-Lee ligger i sitt gym och är inte alls nöjd med denna hemska behandling... Man ska bry sig om henne HELA tiden, inte låta henne vara ALLS...... Bortskämd... =)

Så nu fick jag satt mig o klappat henna lite så somnade hon, SKÖÖÖNT! =) Fasen ska hon upp så tidigt för när hon ändå somnar igen, skit med!!!!!!!!!


Igår hände inte mycket.... Hämtade minimonster från dagis o sen var vi bara hemma!
Kände att bägaren var på god väg att rinna över igen, så då kastade jag ner ungarna i vagnen och trampade runt i Skogstorp tills jag var lugn igen! Det tog strax över en timme i rask takt.....
Shit, jag komemr bli slimmad ifall Liam inte kommer ur denna trots snart =) Haha!

Barnen fick lägga sig tidigt igår, jag var såå trött på dom. Jag hade massa att göra, tvätt, disk och dammsugning kvar och den ena avlöste den andra med skrikande, så jag fick liksom inget gjort, så dom fick sova så jag i alle fall hann med att diska innan Ugly Betty och Desperate Housewives!
Dammsugningen hann jag inte då och inte heller tvätten! Föreställ er hur mina golv ser ut nu.... För er som inte har vart här hemma, så har jag en vit luffsig vovve som fäller mängder som är inte av denna värld. Mina golv är vita efter en dag och NOT IN A GOOD WAY! Min dammsugare vet inte ens var den egentlgien bor, eftersom den alltid står framme... ´Den står tillome kvar frammeäven när vi har gäster, haha! 

Nedan kommer ett fotografi på den skyldige golvnedskräparen


Kommentarer
Postat av: Pappa m

2009-11-04 @ 08:57:37
Postat av: Pappa Micke

Haha, skitkul att läsa att du snart är tillbaka på jobbet igen. Ehhh, verkar som om skitpappa på jobbet bara är en vindpust jämfört med den storm du har hemma haha.

2009-11-04 @ 08:59:01
Postat av: jeanette

Jösses, kors i taket. 2 morgonar på raken har jag haft denna härliga blogg att läsa till morgon teet. Keep going...

Hörs senare, kramis

2009-11-04 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0