Shoppinggalen....?

Igår hade vi svärmor o svärmormor på besök. Dom hade med sig presenter till barnen och godis till den lille grabben... Han som vi ska skära bort allt socker på. Han blir helt tokig av allt sockerhan får i sig i juicer och godis o kakor, så det skall bli ett minne blott, förutom hans lördagsgodis då....
Jag hade gjort en paj av hallon o blåbär som är såå gott och så åfr jga inte äta det, men jag tog en liiiiten bit! Åh vad jag sög på den =)
Idag får vi ännu mer besök o då har jag förberett för en jordgubbspaj. Men det är nog ganska lugn, jag är inte lika förtjust i det! =)

EFter dom åkt igår så bestämde vi oss för att dra ner till gekås snabbt o lätt. Liam hade inte nåra ordentliga vinterstövlar eller termobrallor eller vatnar eller nåt, så vi ick köpt det.
Köpte Kavatstövlar i år igen. Var så himla nöjd med dom förra året och Liam gillar dom. Plus att han kan ta på sig dom själv, kanon!
Så nu springer han runt i dom inne hela tiden, haha!

Till Nova-Lee hittade jag verklien INGNTING, hon fick en pyamas i 62/68 för dom andra börjar bli korta. Dom blir ju såå små när man tvättar dom, pyamasarna från gekås! Letade efter fler sovpåsar, men hittade inte en enda.... =/
Jag skulle ju haft en ny overall till henne, mehittade ingen. Ellër jo det var en men den var alldeles för stor.

Sen köpte jag lite annat, bland annat en jättefin ram med liksom lite fotokollage och så står det family längst ner, jättefin så nu ska jagframkalla bilder. Köpte tomtekläder till barnen, det behövdes så jag kan ta julkort nu! Köpte faktiskt inget till Bambam, men han får ha en röd halsduk eller nåt!
Och jag köpte en muffinsplåt vilket in älskade tyckte var JÄTTEONÖDIGT så nu ska jag baka muffins idag för att bevisa att det var en jättebra investering för 39,95 kr!

Hittade också en görfin rattmuff i gammelrosa, verklgien fin, tjock o go. Men den var mystiskt försvunen när det var dags att lassa upp på bandet och betala... Hmmmmmmm...

Sen köpte jag också lite vita målardukar så ska jag fixa lite med dom. Hade tänkt hinna tills fars dag i morgon, men jag gör nog inte det.... =( Kanske får bli lite juklapp istället.

Men det var 100 grejer jag inte kollade på ens igår för mina shoppingkamrater var ganska otåliga...

Jag blev glatt överraskad när vi gick förbi städgrejerna och min sambo springer runt o letar efter nåt o kommer med fösterputs..
"Älskling, jag använder inte fösterputs hemma längre, jag använder diskmedel till fönstrena"

"Det är inte hem! Det är till Lastbilen"
SUCK, det borde jag förstått! =)

Och Konetere, vi köpte SPOLARVÄTSKA! =)

Sen var det massa massa annat också som vi inhandlade, men det kan jga ju inte skriva upp här. Notan stannade på 2500 med skor inräknat, och det var väl helt ok, säger jag som inte ens hade med min plånbok (väl uträknat =) )

Tur man bor nära så man kan åka snart igen! =) TJIHOOOO!

Nej, nu ska jag ta fram frukost o koka lite ägg o grejer o väcka den jag lever med. Vi får ju besök senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0