Stor kille

Är sååå glad nu. Sitter o avnjuter frukost med min son, som fick bli hemma från dagis idag ju... Och först BAD han om en macka med leverpastej. Visst, det fick han. Så frågade jag ifall jag skulle del amackan, men "Nej mamma, bara vika den" Sagt o gjort, jag vek mackan o han högg in. Tryckte i sig mackan inom loppet av fem minuter och sen HÖR O HÄPNA ber han om en till!!!!!
Så nu har han ätit TVÅ mackor till frukost! Han som burlar äta ett o ett halvt bett på en macka.................
Sen så har han lärt sig en ny vokabulär grej.

Innan så har han sagt "Liam vill ha ost" och då har man kastat te honom en skiva...
Nu har han lärt sig att det heter "En bit ost, tack" och det låter såå roligt när han verkligen betonar en BIT ost =) Goding!

Så idag har han stora muskler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0