Straff straffar sig värre

Min trotsiga son..... Han hittade som vanligt på jävulstyg innan så illslut blev det ett par vändor in på rummet.....
OCH det är ju när det är tyst som det är farligt..... Men jag tänkte inte på det just då för jag hade en skrikande Primadonna i famnen att försöka få tyst på så jag hade liksom tankarna på annat håll.....
Jag sa till Liam "GÅ IN PÅ RUMMET O SÄTT DIG PÅ PALLEN TILLS JAG HÄMTAR DIG!!!!!!"
Nakenfisen trippar in snabbt som attan och då vänder jag mig om med gaphalsen i famnen o går till köket för att vagga vagga vyssja vyssja.....
När det gått en liten stund så komemr jag på, SHIT, knäpptyst från rummet?? Så jag går sakta för att släppa ut killen o förklara att man ska vara snäll o lyssna på mamma.....
Visst, jag möts av detta:










VI SOM HADE STÄDAT!!!!


Det sket sig rätt bra.......... Men som ni förstår så behöll jag sansen rätt bra, som fann mig o hämtade kameran o tog kort.... SKIT UNGE! =)

Kommentarer
Postat av: philippa

hahaha OJDÅ!!!

2009-11-04 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0