Tisdag

Åh, trött e jag idag. Nova-Lee har glatt hållt mig vaken hela natten och till råga på allt så ska ungen upp kl fem! Och väcker hon Liam så han också vill upp då. Jippie! Jag som hade tänkt gå på stan o så nu på förmiddagen när Liam är på dagis, men jag vet inteom jag orkar det nu. Men jag har ju massa presenter att inhandla och måste hadnla ltie mat. Båda barnens mat är slut. Eller Nova-Lees ersättning och Liams kvällsvälling är slut!

Min son har kommit in i en REJÄL trots nu. Han är verkligen HEMSK! Tror jag gick ifrån med tårar i ögonen minst fyra gånger igår eftermiddag/kväll. Han är Överjävlig!!!!! Men vad ska man göra mer än sitt bästa? Antagligen så suger jag som mamma eller så går detta över. Jag hoppas på alternativ nummer två!
Men det som känns värst är att alla idiotgrejer och dumheter han gör, jag ser ju vart han får det ifrån.... Den äckliga nonchalansen han har när man säger till honom! Skit också!!!!!


Men igår var inte bara pest o pina, det var också en helt alldeles underbar dag, för igår morse tidigt strax efter fyra kom lilla MOLLY till världen, en liten kicka på 3045 gram och 47 cm lång (kort?) En alldeles bedårande liten tös som var en kopia av sin storebror så när som på dom tjocka kinderna =) Jag hoppas få träffa henne VÄLDIGT snart!


Usch, jag är så trött och så otroligt loj på att gapa o skrika på den hära ungen mer..... VAD FAN GÖR JAG FÖR FEL? Andras ungar är inte såhär jobbiga!


Kommentarer
Postat av: philippa

min är! =)

2009-11-03 @ 07:38:36
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Jag kan lova dig att Philip är ett minst lika stort monster, jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att lyssna på mig? Han är helt galen!

2009-11-03 @ 10:01:57
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: johanna

Mina me... mer galna än tama ibland.. fyyyy.. Det går över ;-)

2009-11-03 @ 19:49:24
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0