Utvilad är ett ord som inte längre finns i mitt lexikon...

Ja, vad ska jag säga för att inte låta tråkig o klaga..... SKITER JA I; FYYYYYY FARAO VAD TRÖTT JAG ÄR!
Men egentligen så ska jag inte klaga för jag har inte såna barn som skriker hela nätterna, men det räcker det där med att jag ska upp o mata mitt i natten och hon ligger o pratar i sömnen och sen så komemr BÅDA barnen och vill gå upp innan sex på morgonen... Jag är en obotlig morgonmänniska, MEN tycker inte att man går upp innan sex på morgonen, sex-sju är lagom, men that´s it!

Blev varnad för snöstorm igår, men som vanligt så sysslar vi inte med såna du,heter här i Falkenberg, så det er ut som att jag lugn kan köra upp till Göteborg p¨å mina sommardäck! Tjihoo! Har noga kollat aftonbladet och det ser ut som kvällens och nattens snövarningar går runt om västkusten, alltså kommer det inte hit!

För att klaga lite till så har jag grymt ont i mitt hufvud... och inte inne i huvudet utan i hårbotten. Jag har SVeroges tyngsta o sletnaste hår nu! Måste boka tid o klippa mig, men orka o snålvargen sätter in... Fan också! :)
Emma hade vart iväg o gjort sitt hår nu och det blev jättefint, jag vill meeeeeee.... Jag vill göra lite mörka slingor i mitt hår o färga underhåret (med stoor risk att härma min stora idol Konetere) Men det bryr jag mig inte om, för jag hade idén först det var abra att hon kom till skott före.... Sablans järnspikar!


Min unge springer runt o käkar kola... Werthers Originalkola.... SKit också, hade jag inte sopat undan mina synder sen igårkväll.... Jag åt nog fem kolor och sex bitar marabou mjölkchoklad.....

Aj, vad ont det gör i mig nu.... När jag offentliggör mina synder.... Det kanske jag ska börja med, en matdagbok, så kanske det blir bättring på mig! För jag har otroligt kass karaktär!  Men jag har vart GRYMT duktig det senaste. Ja tillome har KÖPT godis/choklad MEN inte ätit den..........

Jag har en fuuul vana att alltid köpa två chokladbitar att möla i bilen på väg från affären, men dom tio (!!!!!!!!) senaste gångerna har jag inte ätit det!!! åtta gånger har jag inte ens köpt chokladen! Det är ett stoort steg! I AM SO FACKING GOOD!

Måste lägga upp en bild jag smög in o tog på min son igår när han hade fått gå o läga sig. Han var ju inte helt trött så han somnade inte direkt..... Han låg så mysigt protesterande =)



Sen somnade han såhär, men då gick jag in o la honom till rätta! =)



Nej, nu ska jag plocka fram frukost till mig och min son, sen ska vi göra oss iordning för att åka till Götet!

Kommentarer
Postat av: jeanette

oj oj oj här var vi morgonpigga!! Eller ja,,, pigga o pigga.

Uppe och strosar runt i alla fall!

W har precis knallat i väg till skolan och Thea sover fortfarande,, helt otroligt. Skall in och väcka henne nu, busan...

2009-11-05 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0