Milky way......

Jag är Sveriges Mjölkkossa... med mina blygsamma 75H-tuttar så kan jag titulera mig som Sveriges Mjölkkossa! Fan får åka till lantmännen för att köpa BH/ juverhållare... GAH, We dislike-

Vaknade vid två i natt av en liten kille som kom instapplandes och hade antagligen drömt nåt läskigt så det var nog bäst att gå in o bädda ner sig hos mamma. Han råkade kicka sin lillasyster då som hon med antalgien hade drömt något, för hon låg redan hos sin mamma... Då vaknade hon. Försökte tappert med mina boobisar att söva henne men ack så jag misstog mig. Hon skulle då rakt inte somna om. Herregud, det var ju jättekul o va vaken mitt i natten. Försökte med allt. Vagga, vyssja, sjunga (icke poppis) blöjbyte och matning, men inget fungerade... Vid detta laget var även storebrodern klarvaken och lycklig. Han låg och drog skämt (jag förstod dom inte riktigt, men han roade sig kungligt) och vägrade även han sova trots gro va hotelser om att jag skulle KASTA in honom i hasn egna säng. Han vet var han har mig mitt i natten, tomma hot är inget att komma med....... =( Halv fem fick jag underbarnen att somna igen.
Behöver jag tala om att jag var lite trött när klockan ringde klockan 06.00!?!?
Men det botades med lite kaffe! =)

Kör iväg minimonstret till dagis, han är troligt stoltnär han klampar in på dagis idag. Han har fått nya vantar... Nya fina svarta fingervantar (till fröknarnas förtret...) för 10 kr på FYNDA! Haha!
Lämnar in honom utan protester denna dag, för Annica ska hämta honom idag, då är det roligt....

Åker hem igen. Idag är första föräldragruppen med lillsnurpan. Har den närmaste en och en halv timmen planerad in i minsta detalj... Nova-Lee sover ju när vi lömnat Liam på dagis, varje dag sover hon den tiden, så hon var liksom borträknad från mina planer... Jag skulle äta, duscha o fixa iordning hemma innan vi skulle vara vid BVC vid halv elva.
Tjofaderittan, ungen skriker o gapar o skriker.... frukosten hasplades i snabbt o lättmed en gapande unge på armen. tänderna borstades o mascaran kladdades på med en skrikande unge på golvet...
Hunden fick då trakt ingen promenix, stackarn, dammsugningen vad totalt bortblåst.....
Jaja, vi kom i tid i alle fall!

Föräldragruppen var bra. Lättpratad och intressant att hör aandra mammors (och den enda pappans) syn på saker o ting. Idag var det förlossnignen som stod i fokus. Det kan man väl diskutera i timmar???

Hämtade Liam sen hos morfar o Annica. Han hade fått lite böcker o grejer, och han hade ätit fem köttbullar o lite yoghurt!
På vägen hem behövde vi åka inom o handla. men grabben började gapa så jag brydde mig inte om det.. Lagar kålpudding en annan dag istället. Idag fick det bli falukorv o pasta!

Satt o matade Nova-Lee innan och är hon var klar så spydde hon så jag reste mig hastigt o skulle sträcka mig efter en spytrasa när jag slår i hälen hårt i bordet, på nått jäkla sätt... AJ SOM FAAA**N skrek jag till då.
Hör en from röst från vardagsrummet "Slog du dig mamma?"
"Ja, jo det gjorde jag lite granna"
"Förlåt du slog din rumpa mamma"
"??? WHAT? jag slog min häl älsklingen, det var inte du!"
"Jaha, förlåt mamma"

OK, min son är goast i stan.

Nyss kom han springandes med ett täcke virat runt sin kropp "Titta mamma, jag är kyckling!"
Kan man annant än att asgarva då??

Nej, nu ska jag ta hand om mina små goa barn, lillan börjar skrika vilken sekund som helst!

Tjoflöjt 

Kommentarer
Postat av: Philippa

HAHAHA HAHAHHAA guud vilket roligt inlägg!!!!!

2009-10-22 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0