Rubbad nattsömn

Shit vad trött jag är idag!

Har en dotter som inte alls är lika snäll mot sin mamma på nätterna längre, hoppas inte hon lägger till detta som en vana.... Hon vaknar runt två-tre tiden och normalt sett brukar hon äta lite grann då och sen somna om, men nu är hon lyckligast i stan o ska vara vaken, och lyckligast i stan en längre stund rä itne en otålig bebis som inte kan göra nåt, så när hon vart lycklig en stund o pratat lite, så blir hon otålig o gapar istället.

Inatt var det extra svårt eftersom Liam sov inne hos oss...

Vi var ute på promenad igår eftermiddag o han somnade i vagnen och när vi kom in igen så la ja mig på soffan en stund o slocknade också, så han sov till nästan sju på kvällen... Lätt o få honom i säng då, eller inte. Så han somnade inte förrän elva ungefär, när ja också gick o la mig. Ha körde alla trick som fanns för att få lov att vara uppe.... Han hade ont i magen, han var rädd, han behövde läsa en bok, han var hungrig, han ville pussa mig, han ville pussa Nova-Lee, ALLT gjorde han. Tillslut blev jag vansinnig o sa till på skarpen att han skulle gå o lägga sig annars skulle jag slänga ner honom i sin säng. Då gick han snällt o la sig... i MIN säng.. OK, det får väl gå.... Men han somnade ju som sagt inte förrän jag gick o la mig, men han låg där iaf!

Har fått lillan att sova en stund till nu efter frukost, ska se om jag kanske skulle ta tillfället i akt o duscha eller nåt, fast jag orkar itne det ännu, har inte druckit upp första koppen kaffe ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0