Torsdag

Såå, ny dag, nya tag!

Idag kommer min syster till stan. Så kul. Och vad som är ÄNNU roligare är att vi ska fira jul ihop!
Jag har inte firat jul med dom sen William var en liten knubbis... Säg 6-7 år sen! Dom har ju vart i USA då, men dettaåret blir dom hemma! Så underbart, så roligt! Så nervös man vart nu när C vart borta och man inte vetat! Hoppet var nästan ute, men så igår så fick vi det ypperliga beskedet! =) Jag är sååå glad!
T'nk att för en gångs skull få vara med när barnen öppnar sina paket!  Och det allra bästa är att dom nu inte kommer missa Liam o Nova-Lee så mycket. BÄST!

Gjorde ett nytt tappert försök till en kvällspromenad igår.... Men igår var det itne Liam som förstörde, utan det lilla monstret! Hon gallskrek från det att vi lämnade till att vi kom hem. Behöver jag tala om att jag kortade av promenaden till hälften ungefär, mot vad som var tänkt från början!
Suck!

Lämnade Liam innan på dagis... Idag hade han så bråttom att leka att han inte ens hade tid att vinka till mig i fönstret! Suck, mitt mammahjärta behöver en liten vink innan jga lämnar.. men nej nej, päckel-Calle var viktigare! Odrägliga lilla barnet som alltid är så ohyfsad och spottar o slänger ur sig dumheter..... Jag hoppas verkligen inte Liam beter sig så illa när vi inte är med!

Ska hoppa in i duschen nu, BVC-sköterskan kommer på hembesök idag. Så ska vi väga o se om lillsnurpan har gått upp något i vikt! Jag tror hon gått upp bra!


Min syster skrev igår på Facebook att hnnes man kommer hem i morgon bitti. Alltså nu idag på morgonen... hmm, kommer han också till Falkenberg då tro??? hmmm.. jaja, det får vi se sen!

Tjöflöjt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Han är redan hemma! Landade kl 10.00.

Får se om vi åker ner till FBG ändå. Kanske kanske...

2009-10-01 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0