Vintertid

Inatt skulle man ställa klockan till vintertid. Hm vad jag låg och funderade i morse på vilket håll man skulle vrida den. Kom fram till att man vrider den framåt, bra då är klockan typ nio nu tänkte jag, men när jag kommer upp och inser att mitt sätt var fel, så har ja ju helt plötsligt förlorat TVÅ timmar, skit också! Men det gör inget! Jag tycker det är mysigt att komma upp i tid!


Igår hade v besök utav min syster och hennes lilla dotra Theisen. Min farmor o farfar följde också med, men dom bara stressar.... fy för det.
Men i det stora hela var det jättekul att ses, som alltid!

Idag ska vi upp till Gbg på kalas för min kusin Nathalie som fyller 20 år. Så vi åker ett tag efter tolv.....

Nä, nu vaknade min lilla baby till liv inne i sovrummet så jag får väl ta henne.

TACK O HEJ TJOFLÖJT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0