Haft fullt upp!

Ojojoj, vilket pådrag det har vart. Jga är verkligen HELT slut nu!

Fredags var det att packa inför SM i Bruks som hölls här i stan. Sen åkte jag hem, och var barnvakt åt Felix o Leo. Herregud, tre ungar då har man o göra, men det kändes mysigt ändå. Jag skulle ju vilja ha fyra barn, men jag tänker inte gå gravid igen, så det får stanna på två!!
Sen i Lördags så vart vi iväg och kollade lite barnvagnar och så. Hittade en JÄTTEFIN Emmaljunga, men vi kom överrens om att köpa en helt ny skulle vara slöseri med pengar, det är inte säkert man använder den så länge...
Så det blev ingen då, utan vi åkte hem o skulle kolla blocket, men där kammade vi noll!

Söndag var jag på IP i Falkenberg vid nio på morgonen och skulle sälja kläder ett par timmar. Visst, jag blev fast hela dagen. Var hemma sex på kvällen. Efter att fått hjälpa till att riva tält och packa ihop allt, det som jag absolut inte skulle behöva göra höggravid.... SKIT också! Men det var goa pegnar, så jag är nöjd.
Stupade isäng halv tio på kvällen! =)
I Måndags hade vi inventering här på företaget... PUST vad tråkigt det är. Men jag slapp ju räkna ialle fall. Jag fick sitta och skriva när dom andra räknade istället.
Vid fyratiden tror jag ungefär räkningen var klar... Då stack Kiki o pappa hem, så blev jag kvar för att få in allt i datorn... Men när man verkligen behöver att allt ska gå smidigt, då måste det ju krångla. Så kl sju gav jag upp och åkte hem till min familj!
Fortsatte dagen efter och då gick det lite bättre. Jag blev klar i alle fall!

I går var vi på husvisning i Långås... Var riktigt fint, så vi får se hur det blir.....
Vår bank i Varberg lånar ju inte ut till hus i Falkenberg, så vi måste springa fort fort till banken här och se vad dom säger! Men det ska nog inte vara så stora problem!

Nu ska jag snart åka o hämta lille Liam på dagis. Det är sååå tråkigt att göra det nu, för han har alltid så kul när jag ska hämta så han vill inte följa med hem! Känns som jag är världens tråkigaste, och edt kan jag nog itne säga annat än att jag är nu! Jag orkar ju inte direkt sätta mig o leka med honom på golvet nu! Men nu är det bara 20 dagar kvar tills bebisen ska komma, så efter där (ett par veckor) hoppas jag att jag blir rolig mamma igen!
Stackarn får kolla film hur mycket som helst nu känns det som, men det får gå, för jag orkar verkligen inte!

HUA!

Fick svaren på Bambams höfter o armbågar igår, och han var helt perfekt! Kanon! Skönt att veta att han är frisk där iaf.
Nu ska vi bara se så att skakningarna slutar så småningom!


Min syster har köpt ny hund. Som hon får hem om en fyra veckor ungefär. En liten Boston Terrier-kille!
Sååå söt! Ska bli så mysigt emd en valp, och det bästa är att man lämnar kvar den när man åker hem! Jag ska aldrig mer skaffa valp. I hela mitt liv!
Det ÄR inte kul med valp, det är bara pissjobbigt.
8 månader är lagom att få hem dom!
Ska skriva ett brev till SKK att dom ska rekommendera uppfödare att ha sina valpar med mammorna till dom är över halvåret iaf! =) haha!

nej, nu orkar jag inte mer. hej hej

Kommentarer
Postat av: Storebror

Orkar inte läsa din blogg nu, men ska ge den ett go snart. Blir glad när jag ser bilder på din son, han har fullifan i blicken redan, garvar högt när jag tänker på vad han kommer ställa till med närmaste åren :P

2009-09-03 @ 20:34:54
Postat av: Philippa

skönt att bambam var felfri!!! skönt att du bsnart blir pigg=)

2009-09-04 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0