Påtvingat inlägg och smärta...

Måste kludda ner lite grann till min syster så hon har att läsa under sin ljuvliga Söndagsfrukost...

Sitter i skrivande stund i köket, klockan är 02,27 och har allmänt ont i magen. Vaknade när Michael kom o la sig innan för han tvingade mig flytta på mig och sen har jag haft ont ont ont till o från. Men såklart inte tillräckligt ont för att det ska vara nåt. Nej nej, bara onödigt ¨du ska inte få sova¨-ont!

Beställde hem mjukliften till vagnen igår med (lördag alltså). Så om två till fem dagar kommer den som ett brev på posten. Var inne på Barnvagnshörnan och hittade samma lift,  men för 200 spänn dyrare!
Hon blev jättesur att jag inte ville ha den men jag förklarade att jag är inte korkad och köper den när jag vet att den finns för mindre nån annanstans. Då börjar hon tjata om att det är klart det blir billigare när den är begagnad... Tjoflöjt lilla tanten, den är billigare i en annan BUTIK, alltså ny! Gå o häng dig!
Hon är sååå otrevlig den tanten. Skulle inte den andra tjejen jobbat där skulle jag inte satt min fot där. Men jag har börjat nu att så fort hon inte är där så handlar jag inte. Aldrig att jag handlar av surkärringen!



Nä, Konetere, jag försöker skriva i morgon bitti istället, herregud jag går sönder snart känns det som!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för det kära syster!

Skönt att det där onda inte är i onödan nu då!

En fågel viskade i mitt öra att jag skall bli moster idag! ;-)

2009-09-20 @ 09:53:55
Postat av: Fia - Novas mamma

Hej! Har läst din blogg ett tag och känt igen er på bilderna i hedern och äntligen har jag kommit på vem ni är :) Min Sambo Daniel är kompis med din kille så jag har sett er på hans facebook innan. haha :) Världen är rätt bra liten. Även grattis till lilla Nova-Lee :) Ha en bra dag!

2009-09-24 @ 00:35:14
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0