Kvällsmat i soffan, en tokig idé

Igår var vi iväg hela dagen nästan. När vi kom hem på kvällen hade Nova-Lee somnat.
liam fick lov att titta på EN film, enbart fär att jag var lat! =)
Klockan gick och snart var det dags att lägga sig även för Liam. Han ville bara äta yoghurt till kvällsmat, och det var OK med tanke på vilke njätteportion mat han ätit hemma hos morfar.

Så jag gav med mig och serverade den till honom i soffan. Hörde efter ett par minuter att eftertexterna rullade till Pingu, då brukar illskriket komma att han vill se igen eller han vill se en ny eller så är han helt enkelt bara arg för filmen tog slut för fort. Men inget skrik hördes..................... Det brukar ju vara något när det är tyst i en småbarnsfamilj..... Så jag hoppade smidigt upp på min graciösa ben och skuttade in i vardagsrummet....




Skålen var tom, men det var inte tröjan......






Tur att han sover så djupt så det var bara att ta av honom kläderna, tvätta ansiktet och ta på nattblöja o pyamas!

ÄLSKADE UNGE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0