härliga dag!

Vilken underbar dag det är idag. Och så sitter jag här igen, framför min älskade dumburk!
Nä, jag har fkatiskt varit ute. Jag, Nova-Lee och Bambam va ute på en upptäcktsfärd. Har ju inte lärt mig vägarna här runt omkring ännu, så vi gick o gick. Hittade en underbar runda som tar knappt en timme att gå i rask takt. Jättemysigt! Sen kom vi till vår väg och Bambams kompis Bellman väntade troget vid kanten av deras tomt, så dom fick busa lite granna medan jag stod o snackade med grannarna. Dom är jättetrevliga båda två. Ett äldre par som har barnbarn som kommer om somrarna, perfekt!
Dom förklarade hur det hade sett ut här förut innan vi bodde här, och att det såg så tomt ut när buskar och häckar hade försvunnit å sent osm i höstas! =)

Nu sitter jag med mitt morognkaffe och njuuuter i mitt kök. Jag älskar verkligen att bo här. Helt underbart! Stort och luftigt och barnen är saliga med. Nova-Lee har så mycket ytor att springa runt på med sin racerstol och Liam kan springa ut o in bäst han vill! Bambam trivs med, fast han är liiite depp att kusinen har åkt hem.

Vi hade ju Jackson här förra veckan. Ett irktigt knippe... energiknippe! hAN ÄR STÖRTSKÖN. Jag förstår inte varför andra gnäller att han är så mycket. Visst han är pigg o glad o lite bufflig, men han är ju sååå go. Och Bambam är likadan, så jag är väl van antar jag =) Han får komma hit när han vill! Absolut!

Var på utställning igår med min syster Konetere och hennes Jackson. Hans första gång, hennes första gång och det gick över förväntan. Han uppförde sig kanonbra och dom vann!!! BIR, HP o rött band! Duktiga lilla Jackson! 
På morgonen (jag åkte hemifrån vid halv åtta) så klädde jag mig, noga att inte frysa under dagen, yeah right. Det var ju strålande väder och jag har VÄRSTA brännan, ska ta kort o lägga ut, jag ser skamlig ut, HEMSKT! Haha!

Nej, jag ska sluta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0